Subject: FW: Täitmistagatis-MTA55
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Tue, 17 Dec 2024 11:49:32 +0200

From: Artjom Astreika - INFRAGATE <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, December 17, 2024 11:25 AM
To: Meelis Laanpere <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Täitmistagatis-MTA55

Tere,

Palume tagastada lepingu nr. 1-9/19/1684-1 „Riigitee nr 11110
Nehatu-Loo-Lagedi km 2,1-3,9 rekonstrueerimise, Lagedi-Loo jalg- ja
jalgrattatee valgustuse ehituse, 10kV maakaabli paigalduse
omanikujärelevalve teostamine“ osutatud omanikujärelevalve teenuse eest
täitmistagatist.

Viimane garantii akt on manuses ka.

Lugupidamisega,

Artjom Astreika

Teede järelevalve insener

AS Infragate Eesti

Mäealuse 2/3, 12618 Tallinn

Tel:    +372 626 7777

Mob:  +372 58 0949 30

 <http://www.infragate.ee/et/> infragate.ee
<https://www.facebook.com/infragate> FB Infragate

Käesolev e-kiri ja selle lisad on konfidentsiaalsed ning võivad sisaldada
kliendisaladust, mis on seadusega kaitstud.
Juhul, kui Te ei ole e-kirja määratud adressaat, palume sellest meile
teada anda ja e-kiri koos lisadega kustutada.
Käesoleva e-kirja loata avalikustamine, kopeerimine, levitamine või selle
sisu muul viisil kasutamine on keelatud

From: Artjom Astreika - INFRAGATE
Sent: esmaspäev, 30. september 2024 13:03
To: Meelis Laanpere <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Täitmistagatis-MTA55

Tere,

Palume tagastada lepingu nr. 1-9/19/1684-1 „Riigitee nr 11110
Nehatu-Loo-Lagedi km 2,1-3,9 rekonstrueerimise, Lagedi-Loo jalg- ja
jalgrattatee valgustuse ehituse, 10kV maakaabli paigalduse
omanikujärelevalve teostamine“ osutatud omanikujärelevalve teenuse eest
täitmistagatist.

Lugupidamisega,

Artjom Astreika

Teede järelevalve insener

AS Infragate Eesti

Mäealuse 2/3, 12618 Tallinn

Tel:    +372 626 7777

Mob:  +372 58 0949 30

 <http://www.infragate.ee/et/> infragate.ee
<https://www.facebook.com/infragate> FB Infragate

Käesolev e-kiri ja selle lisad on konfidentsiaalsed ning võivad sisaldada
kliendisaladust, mis on seadusega kaitstud.
Juhul, kui Te ei ole e-kirja määratud adressaat, palume sellest meile
teada anda ja e-kiri koos lisadega kustutada.
Käesoleva e-kirja loata avalikustamine, kopeerimine, levitamine või selle
sisu muul viisil kasutamine on keelatud

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.